Τετραχορδο μπουζούκι αδελφών Παναγή και η ανακατασκευή του

2015/01/img_0322.jpg

2015/01/img_0320.jpg

2015/01/img_0319.jpg

2015/01/img_0321.jpg

Πριν απο ενάμιση χρόνο ήρθε στα χέρια μου αυτο το υπέροχο οργανο των αδελφών Παναγή κατασκευής του 1960 όπου τα τελευταία χρονια ανήκει στον Παναγιώτη Στεργίου. Ετσι μου δόθηκε η ευκαιρία να το μελετήσω για περισοτερο απο τέσσερις μήνες με σκοπό την ανακατασκευή του . 

Τα μέρη του οργάνου:

Σκάφος εβενος με 31 ντούγιες, καπάκι ελατος, ταστιερα εβενος, χερι μαόνι και το καραολο απο Φλαμουρι … Η διακόσμηση ειναι απο πλαστικό και ακρυλικό… 

Παρακατω μερικά δείγματα σε διάφορες παραλλαγές που εχω κατασκευάσει …

  

    
    
    
    
    
  

   
   
  

Στα περισοτερα όργανα η διακόσμηση ειναι προσωπική βασισμένη στα όργανα εκείνης της έποχης…

Τέλος , θέλω να ευχαριστήσω μεσα απ την καρδιά μου τον Παναγιώτη Στεργίου για την εμπιστοσύνη του προς το πρόσωπο μου…

About paisiosnikos

Luthier, Mucisian
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

